page

Tuesday 7 April 2015

毕业了。



As title above - 我毕业了! 

我两年的大学生涯就这样不知不觉的结束了。

还记得第一天进到college的那种心情,就是超级忐忑 不想上大学
 不知道会认识到什么样的朋友 很不舍得自己中学朋友 不想长大
然后很迷惑 不知道要拿什么科系 结果最终拿的科系完全没有一个朋友跟我一样
我自己一个人孤独去上课 ... 

这一些 都是两年前的事。




很感谢上天 让我遇见了她们 踏进班的第一天就跟她们成为了好朋友

I'm thinking,how will it be if my college life without them ...... 
I can't imagine and I don't want to.



Anyway, this is the very first time they appeared in my blog. *beproudokay
Let me introduce to you, the one beside me named - Miyaki/Angel
And the one with pink shirt named - Angie/Mei Qi

(THEY ARE SINGLE AND AVAILABLE) *hehehehehe

I can laugh 24/7 whenever with them. idkwhy
I'm not sure that when we can meet one another again because they are not KL people.
They are going back to their hometown tomorrow T_T
But we will miss each other in our heart, deeply. (no matter we continue our degree or not)


 (毕业了就想拍跳起来的毕业照 只欠长袍和四方帽 LOL)

我们约定好一起毕业拿文凭拍照片
Mei Qi 要送我花
Miyaki 送我 balloon :P






















我们的最后一餐午餐 @ IKEA





-The End-

No comments:

Post a Comment