page

Tuesday 23 February 2010

Essay Competition




21/2

Had essay competition in skul today.
The title was : If I was a millionaire ...

So I wrote dis :

If I was a millionaire,
I wont sit down here n wrote dis essay now
Next, I will cancel dis competition right now. =)

Still put a =) der xD

Tat all ^^  *pro right? =p


*

Moral class, cikgu suruh kami tulis 2 perenggan
utk memperkenalkan diri sendiri :

So I wrote dis:

Nama saya Ong Mou Mou. Saya seorang yg kaya.
Tinggal di Tmn Kaya dan sukan makan kaya. =)

Saya tersuka seorang yg nama kaya~ Tetapi saya x suka
 orang yg  suruh saya buat karangan yg bodah sangat =p
Ia itu - KAMU~!!! 


- Habis -  ^^


After teacher read dis, she say:
Saya akan bagi ketua~ tak boleh ambil balik
...


I wont scare at all. LOL

lalallalalalalala`` xD




~TH3 3ND~

No comments:

Post a Comment