page

Monday 7 November 2011

Haji Holiday.


Today is MONDAY. I love this monday so much.
Because it's a public holiday! (Y) ! So I stay home.
Sometimes I'm wondering school life isn't better ? :3

HAHA! Not goin anywhere :(  Soooooo BORED !
Ohhhh , I wanna watch SHACK NIGHT ! Tintin too ! :)
Btw, na xie nian havent watch too -.- Cant even buy a ticket.

Yesterday went Leisure Mall . Guess who I meet ? :D


They just passed by my side. LOL! My sista toooooo crazy ._.
...

Everyone were just talk about work. ONLY ME :(
SAD CASE ! TT

我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 我依然愛你 <3


 I I LOVE YOU LIKE A LOVE SONG BABY ! :3



xoxo!

No comments:

Post a Comment