page

Sunday 16 August 2009

I cant feel it

Wat d FEELING now ?
Should I
Happy?
Sad?
Bored?
Moody?
Angry?
Or ... ?

Arg~

Really SHIT for it
WTF

I Cant do anythings now
So how?

Jz dun CARE it
Take it easy
Tat rite?

S O R R Y.
I really Cant FEEL it =(




Jz RMB
Nothings is FOREVER.


~TH3 3ND~

4 comments:

  1. 冷靜點....
    每個人都會有低潮的...
    雖然不知道什么事情...
    但不開心也要過日子...
    不如開心點過日子不是更好嗎?
    先放下自己所煩惱的事情...
    要勇于面對...
    或者可以找我這輔導員來解救你...XD
    wakaka...

    ReplyDelete
  2. 对哦
    你是辅导员
    哈哈

    如果真的有需要
    我会找你的
    放心
    呵呵 =)

    ReplyDelete
  3. 哈哈~
    我是剛剛及格的輔導員nia....
    新手來的...XD
    但解決感情問題我最在行...XD
    找個時間來談談嘛~wakakaXD

    ReplyDelete
  4. 我想现在还不需要啦
    没那么严重
    哈哈

    ReplyDelete